#ASK MORE
Valg af nyt CRM-System.
Udvikling fordrer læring og at nogle stiller gode spørgsmål.
Før du vælger nyt CRM-system.
Et CRM-system er et værktøj, der samler alle aktiviteter og al kommunikation mellem virksomheden og dens kunder og samarbejdspartnere. Den grundlæggende filosofi om “Customer Relationship Management” (CRM) er at opbygge bedre kundeforhold - og hovedformålet med et CRM-system er at tilbyde de værktøjer, som virksomheden har brug for i den forbindelse.
Gratis Guide
Udfyld dine informationer og tryk "Download" for at læse guiden.
Vi står klar til at hjælpe dig
Amesto har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes. Vi har udviklet en række koncepter og standardløsninger, og har også etableret samarbejder med forskellige aktører, således at vi kan levere den bedste løsning til dig.
Vi har valgt at basere vores løsning på SuperOffice, fordi det er et brugervenligt, cloud-baseret og let tilpasseligt system. Derudover understøtter SuperOffice vores forskellige indsatsområder med løsningerne Standard, Salg, Service og Marketing.