Visma Business og Visma.net giver dig mulighed for at automatisere hele arbejdsgangen i forbindelse med både indgående og udgående fakturaer. Fra fakturamodtagelse til betaling – og fra fakturering til modtaget betaling.
Da ikke alle kunder er ens, og da der er forskellige behov i forskellige brancher, har vi hos Amesto flere forskellige løsninger som vi kan anbefale for at optimere flowet for dig og din virksomhed.
Få fuld kontrol over alle fakturaer direkte i dit økonomisystem. Vi gør det nemt at sende og modtage fakturaer, uanset om fakturaen er en e-faktura, en vedhæftet fil i en e-mail eller en papirfaktura. Alt sammen direkte i dit økonomi-system. Fordelene ved elekronisk fakturering er mange, jeg kan nævne de vigtigste:
Få en forenklet og automatiset behandling af dine fakturaer og bilag (dækker både e-fakturaer, fakturaer på e-mail og papirfaktura). Det betyder færre manuelle opgaver, højere kvalitet af betaling og bogføring samt fuldt overblik over hele processen. Få fakturabehandling med automatisering og dokumentflow direkte i dit økonomisystem, og opnå:
Med bankintegration bliver der taget hånd om alle banktransaktioner i dit økonomisystem. Få fuld kontrol over både indgående og udgående transaktioner – uden at skulle logge ind på netbanken. Dermed opnår du at du kan:
Effektiviser dit dokumentflow. Du kan nemt godkende eller afvise fakturaer, rejseregninger og udgifter eller ansøgninger om ferie og fravær på mobil eller pc. Du har altid det fulde overblik over dine opgaver og får besked, når du modtager en ny godkendelsesopgave. Et modul til fakturagodkendelse giver dig
Vi tilbyder effektiv og automatiseret opkrævning og fakturaopfølgning, fuldt integreret med dit økonomisystem og skræddersyet til dine behov. Derved opnår du:
Lyder noget af ovenstående interessant, så står vi altid klar til at tage en uforpligtende snak med dig.