Du har meget at vinde ved at optimere processerne i din virksomhed, hvad enten det drejer sig om logistik, regnskab, CRM- og HRM-systemer eller integrationer med andre systemer. Her får du indsigt i, hvorfor en supportaftale kan være den bedste løsning for din virksomhed.
En supportaftale går kort fortalt ud på, at du får hjælp fra en leverandør til at gennemgå og effektivisere arbejdsrutinerne og forretningsprocesserne i din virksomhed, med det formål at øge indtjeningen og skabe vækst. Du kan simpelthen se det som en "forsikringsaftale", hvor I får adgang til de bedste værktøjer og ressourcer på markedet, samt dedikerede eksperter, der hjælper din virksomhed med at løse eventuelle problemer og optimere den måde, I driver forretning på i dag.
De fleste virksomheder har i dag ERP-systemer på forskellige niveauer, som tager sig af vigtige områder som produktion, salg, marketing, service, HR og logistik. Ved at effektivisere disse processer kan du opnå store besparelser.
Ivar Anderssen, Large Account Manager hos Amesto Solutions, forklarer, at mange virksomheder implementerer systemerne og antager, at alt vil fungere gnidningsfrit. Mens løn- og regnskabssystemer er velkendte og kontrolleres godt af de fleste, er der stadig mange områder, hvor effektivisering af processerne og justering af rutinerne kan optimere arbejdet.
Vi i Amesto Solutions går ind med et team på 4-6 personer, som holder regelmæssige statusmøder med kunden, undersøger deres rutiner og processer, og giver råd om, hvordan de kan forbedre brugen af deres software.
Vi tilbyder også et "sundhedstjek" af kundens aktuelle situation og identificerer områder, hvor ændringer er nødvendige. Udover dette, vil du have gavn af en dedikeret supporttjeneste, hvor en serviceleder fra Amesto vil følge op på alle sager - næsten som en intern ansat.
En supportaftale kan være en god løsning både for store og mindre virksomheder, der har brug for hjælp med support, logistik, rapportering og optimering af integrationer med andre systemer - noget, der er meget mere komplekst i dag end tidligere.
- Tidligere var supportaftaler primært forbeholdt de største virksomheder. Men nu har Amesto udvidet tilbuddet, så også mellemstore og mindre virksomheder kan drage fordel af denne smarte arbejdsform, fortæller Anderssen.
- Virksomheder ønsker i stigende grad at fokusere på deres kerneforretning og øge deres omsætning. De ønsker i mindre grad at have in-house ekspertise inden for områder som logistik, regnskab, integrationer, CRM-systemer, rapportering, data warehousing og e-handel. Vi er gode til forskellige ting her i verden. Kunderne er gode til det, de beskæftiger sig med, mens vi er eksperter i vores felt. Jeg tror, det er vigtigt, at vi udnytter hinandens ekspertise og samarbejder på denne måde, fortsætter han.
Det er spændende at se, hvordan effektivisering og automatisering af virksomhedsprocesser er mere populært end nogensinde før. Anderssen supplerer med at fortælle, at supportaftaler har været en kæmpe succes for både Amesto Solutions og deres kunder.
Efterspørgslen efter supportaftaler vokser stadig, og tilbagemeldingerne fra kunderne er udelukkende positive. Kunderne værdsætter Amestos indsigt og den hjælp, de modtager, samtidig med at de er glade for at undgå at ansætte 5-6 nye medarbejdere på ERP-området, hvilket i sig selv ville være langt dyrere end at få hjælp fra Amesto.
Hvis du vil vide mere om, hvordan en supportaftale kan hjælpe din virksomhed med at arbejde smartere og mere effektivt, skal du bare kontakte os for en uforpligtende snak.
Vi står klar til at tage din virksomhed til næste niveau!