Som Visma bruger, er det vigtigt, at du forholder dig til hvilket rapporteringsværktøj, som du ønsker at benytte dig af i fremtiden. Tilbage i 2021 udgik Visma Reporting fra Visma Business og med en beslutning om at One Stop Reporting Light også lukkes ned, betyder det at du risikerer at stå uden et rapporteringsværktøj pr. 1.1.2023.
Du har flere muligheder for at sikre dig et stærkt rapporteringsværktøj og fra Amesto anbefaler vi at benytte enten One Stop Reporting Standard eller Amesto Power Analyze.
One Stop Reporting
One Stop Reporting er et cloud-produkt og kan derfor tilgås fra alle enheder med internet. Da selve rapporterne bygges via Excel, kan nye rapporter bygges relativt hurtigt.
One Stop Reporting leveres med en række standardrapporter. Data i One Stop Reporting er selvfølgelig altid live og 100% opdateret med alle data i Visma Business til enhver tid.
Med One Stop Reporting Standard kan du nemt opsætte og dele rapportpakker målrettet specifikke afdelinger, bestyrelsen i virksomheden eller interessenter som f.eks. bank og investorer. Rapportpakker kan udsendes automatisk med faste intervaller som du selv sætter op.
PowerAnalyze
PowerAnalyze er udviklet specielt til dig som har Visma Business eller Visma.net. Løsningen er en færdig pakke med de vigtigste rapporter, som du måtte have brug for, tilgængelig på alle platforme, tilpasset forskellige roller fx: Bestyrelse og ledelse, økonomiafdelingen, salgsafdelingen, afdelingsledere og projektledere.
PowerAnalyze har direkte forbindelse til Visma Finance and Logistics, og giver dig hurtig og nem adgang til et sæt færdige BI-rapporter som giver dig stærke konkurrencemæssige fordele:
Jeg vil anbefale at du tager fat i Amesto og høre om de to rapporteringsværktøjer – fordele og ulemper, således at du kan tage en informeret beslutning omkring hvilket rapporteringsværktøj, som du skal have til din rådighed.