Helt ærligt - Hos os i Amesto er vi absolut ikke perfekte, men vi har taget mange små og store tiltage for at gøre kundeoplevelsen til vort konkurrencefortrin, og ser allerede resultater på tilfredshed og mindre frafald.
Nogle af hovedelementerne i vores kundecentrerede transformation er at vi har etableret et oversigtsværktøj med agil og direkte feedback fra vores kunder, som alle medarbejdere aktivt kan bruge gennem CRM og PowerBI. Vi har sat ambitiøse mål for kundeoplevelse i flere dimensioner, der gennemsyrer hele organisationen og kunderejsen. Og derudover har blandt andet etableret forskellige initiativer til at sprede og dele de gode kundehistorier internt.
Direkte feedback er helt afgørende, både fra kunder og medarbejdere, og vi vil konstant lære og udvikle os.
Vil du gerne høre mere om tendenserne i fremtidens kundeservice og vores trin og erfaringer fra transformationsrejsen mod kundeoplevelse som en konkurrencemæssig fordel, herunder feedback, data og initiativer? Så tag gerne fat på vores Customer Succes team for en uforpligtende snak.