FLEKSIBEL OG BRUGERVENLIG
Visma Business baseret Transportløsning.
OPTIMER DIN FORRETNING MED EN
Fleksibel og brugervenlig transportløsning.
I en moderne transportvirksomhed handler det om at minimere omkostningerne.
Det gælder først og fremmest om at udnytte bilerne optimalt og have overblik over, hvor godset er placeret.
Amersto Solutions tilbyder en enkel, brugervenlig og fleksibel løsning målrettet den danske transportbranche. Løsningen er baseret på økonomisystemet Visma Business, og fungerer derfor perfekt sammen med økonomistyring, fakturering osv.
Med Transport-løsningen udvides funktionaliteten i økonomisystemet med lagerhotel, flytteløsning, speditionsløsning, booking, planlægning og de mange andre ekstra funktioner, som er specielt udviklet til den danske transportbranche.
Standardsystemet indeholder en masse funktionalitet og med ekstramoduler er det nemt at skræddersy vores transportløsning til netop din virksomhed.
Funktionalitet
• Automatisk prisberegning (PLL, M3, lad, vægt mv.)
• Materialeregnskab, vognregnskab, zoneregnskab mv.
• Ruteoversigt på bookingen
• Afregning af eksterne vognmænd
• Fuld dokumentation over kørsler og afregninger
• Tæt integration til Microsoft Excel og Word
For at optimere forretningen, handler idet i høj grad om. at have de rigtige værktøjer. Ved at benytte nogle af de mange ekstramoduler får I mulighed for at tilpasse systemet til jeres behov.
Ekstramodulerne er udviklet i samarbejde med vores kunder og vores professionelle samarbejdspartnere, som sikrer jer det absolut bedste. Kombinationen af mulighederne i standardsystemet, med ny funktionalitet fra de valgte ekstramoduler, giver jer den helt rigtige sammensætning til lige netop jeres virksomhed og kunder.
Ud over standardfunktionaliteten og de mange ekstramoduler er det muligt at konfigurere felter, skærmbilleder og knapper, så de passer specifikt til jeres arbejdsgange og hverdag. Dette foretages i samarbejde med vores konsulenter og kan eventuelt kombineres med en gennemgang af jeres nuværende arbejdsgange.
Fordele og udbytte
• Udvidet funktionalitet
• Øget kundetilfredshed gennem self-service
• Mulighed for løbende opdateringer fra chaufførerne
• Udvid historikken med fotodokumentation
• Online lager, Online Track & Trace og Online booking
• Elektronisk fakturering via EDI, XML, CSV mv.