BLIV EN DEL AF VORES
CRM Network
Simplifying Business
CRM Network.
Amesto er eksperter indenfor ERP, CRM og BI. Vi er overbevist om, at kombinationen af teknologi og mennesker kan skabe unikke løsninger, der kan forenkle forretningsdriften for både nystartede virksomheder og store virksomheder og organisationer. CRM Network er en vigtig arena for at dele erfaringer og øge kompetencen i brugen af CRM-løsninger.
Vi har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes.
I dette netværk bidrager vores eksperter med deres viden, kunderne deler ud af deres erfaringer og vi inviterer eksterne specialister til at inspirere.
Med CRM-netværket ønsker Amesto at stimulere og udfordre, samtidig med at den enkelte deltager får mulighed for at deltage og sikrer værdien af vores netværk.
Foreløbig dagsorden
Næste netværksmøde.
Hvornår?
Torsdag den 21. november kl. 09:00 til 10:30.
Dagsorden:
Markedsførerens dilemma: Kan og bør al markedsføring gå på autopilot?
Automatisering er fremtiden, men hvad kan egentlig automatiseres? Hvad kan gå galt? Og hvordan spiller eksperten en vigtig rolle i en hybridløsning mellem menneske og maskine? Det vil Stian Hansen fra bureauet Diffrent fortælle dig mere om.
Gode beslutninger starter med god data.
På CRM Network viser Amesto Insight, hvordan du kan bruge analyseværktøjer til at få kontrol over dine CRM-data, gøre dem tilgængelige og visualisere dem effektivt. Dette giver mulighed for at identificere salgspotentiale, forbedre kundeforhold og optimere virksomhedens strategi.
HVEM BØR VÆRE EN DEL AF CRM NETWORK?
Alle virksomheder som arbejder med salg, leverance og kunder har brug for en god CRM-løsning. For at få succes med CRM er det vigtigt at have en høj grad af ejerskab til virksomhedens egen løsning. Har du ansvaret for at drifte og udvikle virksomhedens CRM-løsning, så vil du opleve en stor værdi i at være en del af CRM Network.
INDHOLD
CRM Network afholdes som en række virtuelle eller fysiske møder. Desuden vil relevant information løbende blive delt med deltagere i netværket. Der afholdes 6 virtuelle møder i løbet af et kalenderår. Hvert møde har ét hovedtema foruden en række relevante undertemaer – alle med fokus på salg, marketing og service.