20% af dine kunder tegner sig for 80% af rentabiliteten. Ved du, hvem dine 20% er, og hvad de syntes om dig?
Med denne guide giver vi dig tip til hvordan du kan øge din kundetilfredshed, så du bliver den bedste i kundeklassen!
Søge hjemmeside:
Leder du efter et kundeservicesystem? En god kundeoplevelse handler i bund og grund om noget så simpelt som at sælge et produkt eller en service, der virker, og at optræde behageligt over for dine kunder. Så enkelt er det. Det bliver meget nemmere med det rigtige værktøj!
God kundeservice handler om at besvare alle henvendelser, så snart de ankommer. I dagens marked forventes det, at du er tilgængelig overalt, og har det fulde overblik. Kundeopfølgning er let i vores CRM-software. Løsningens design hjælper dig med at øge produktiviteten i løbet af få uger ved at strømline, hvordan du opbevarer og bruger information.
20% af dine kunder tegner sig for 80% af rentabiliteten. Ved du, hvem dine 20% er, og hvad de syntes om dig?
Med denne guide giver vi dig tip til hvordan du kan øge din kundetilfredshed, så du bliver den bedste i kundeklassen!
Vores metode er enkel:
Med vores løsning får du ikke nødvendigvis gjort alle kunder tilfredse, da vores løsning ikke påvirker dine leverede produkter og services. Men vi lover at gøre en forskel, inden for de områder, som vi kan påvirke - forhåbentlig med mersalg og nysalg til følge!
Det er ligesom livet generelt. Med en indsats på 20 procent når vi ofte et resultat på 80 procent. Man skal kravle før end man kan gå.
Det er ikke systemløsningen som i første omgang kræver mest tid og flest ressourcer. Det er, at det du har etableret i dine strategier, også bliver gjort og fulgt op på.
Vores bud på en løsning til øget kundetilfredshed indeholder:
Langt de fleste virksomheder får dagligt mange henvendelser fra deres kunder, potentielle kunder og måske også jobsøgende. Hvordan virksomhederne håndterer disse henvendelser er dog meget varierende.
Ved du, om henvendelser til din virksomhed når den rette person? Og om de, som henvender sig, rent faktisk får de svar, de har brug for indenfor rimelig tid? Manglende overblik over indkomne henvendelser kan føre til ineffektivitet og utilfredse kunder.
Løsningen på dette er et godt system med funktioner, der gør det nemmere for service- og supportteamene i din virksomhed at håndtere henvendelser og løse kundernes problemer, uanset hvilken kanal de tager kontakt fra.