Der er mange tilgange til implementering af et kundeprogram, og du skal finde den måde, der passer bedst til din virksomhed, dine produkter og dine tjenester.
Vores guide er et bud på hvordan lønsomheden han øges med den såkaldte Grow-Retain model.
Søge hjemmeside:
Hvis du brugte dit fulde forretningspotentiale på dine eksisterende kunder – hvor meget kunne du så omsætte?
Langt de fleste virksomheder kan øge deres salg på eksisterende kunder, på mange forskellige måder. Der er virksomheder, der elsker deres eksisterende kunder ihjel, men for 99% af os kan vi behandle eksisterende kunder både mere og bedre.
Og det bedste er – det er normalt meget nemmere end at få nye kunder.
Som udgangspunkt bør du lave en undersøgelse af, hvilke strategier du bør have for at øge salget til dine eksisterende kunder. Nogle interessante områder kunne være
Når du har besluttet, hvilke områder du vil prioriterer så skal du definere hvilke handlinger, der fører dig mod målene, og derefter give sælgeren eller andre interessenter den information og de værktøjer, de skal bruge for at realisere strategien.
Markedsføringsmodulet og funktionaliteten i SuperOffice CRM lader dig nemt og enkelt definere målgrupper. og lave målrettede kampagner mod specifikke kundegrupper.
Ved at bruge SuperOffice CRM til at drive din markedsføring opnår du:
Vores bud på en løsning, som giver øget salg til eksisterende kunder indeholder:
Der er mange tilgange til implementering af et kundeprogram, og du skal finde den måde, der passer bedst til din virksomhed, dine produkter og dine tjenester.
Vores guide er et bud på hvordan lønsomheden han øges med den såkaldte Grow-Retain model.
Amesto har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes. Vi har udviklet en række koncepter og standardløsninger, og har også etableret samarbejder med forskellige aktører, således at vi kan levere den bedste løsning til dig.
Vi har valgt at basere vores løsning på SuperOffice, fordi det er et brugervenligt, cloud-baseret og let tilpasseligt system. Derudover understøtter SuperOffice vores forskellige indsatsområder med løsningerne Standard, Salg, Service og Marketing.