SUPEROFFICE APPS
Add-ons til SuperOffice CRM.
SuperOffice Apps består af en bred vifte af produkter og løsninger som giver udvidet funktionalitet i SuperOffice CRM.
Du er her:
Simplifying Business
Få yderligere funktionalitet i SuperOffice.
Med forskellige add-ons har du mulighed for at udvide funktionalitet i din SuperOffice, ved fx at integrere en ekstern applikation som nps.today eller ved at få vist data fra dit ERP-system på en seperat fane på kundekortet. Mulighederne er mange.
NPS For SuperOffice
En plug-and-play connector sørger for fuld integration mellem din SuperOffice og NPS-løsningen nps.today, så du kan arbejde målrettet med NPS, og agere proaktivt over for dine kunder.
Amesto Insight
Amesto Insight er en Power BI konnektor til SuperOffice CRM, som kopierer al SuperOffice data til Power BI, og dermed giver mulighed for at viasualiserer og bearbejde data på en helt ny måde.
Oneflow
Få forenklet dine daglige rutiner i SuperOffice og få underskrevet dine kontrakter hurtigt og nemt. Med Oneflow kan du automatiserer manuelle underskriftsprocesser og skabe et bedre kontrakt-arbejdsflow.
PDF Manager
Sikker konvertering af SuperOffice-dokumenter til PDF. Opret en PDF-kopi af alle typer af SuperOffice dokumenter og send dem via mail med et enkelt klik, samtidig med at de lages i SuperOffice til senere brug
DocArc
Kombiner det kendte og fleksible fra mappestrukturer i Windows Stifinder med den enkle og brugervenlige grænseflade i SuperOffice, og få forenklet håndteringen af store dokumentmængder i SuperOffice både mod Projekter og Kontakter.
Datasync
DataSync tilbyder enkel og automatiseret synkronisering af data mellem eksterne datakilder og SuperOffice. Datakilder kan være økonomisystemer, andre forretningssystemer eller systemer baseret på SQL, Excel, TXT-filer m.fl.
Expander Design Suite
Det absolut mest fleksible og effektive designværktøj til SuperOffice. EDS udvider SuperOffice med design, faner, funktionalitet og workflow. Det visuelle resultat er SuperOffice "look and feel". EDS er den ultimate byggeplads når standard SuperOffice ikke er nok.
AD Manager
Med AD Manager er det muligt for IT-afdelingen at foretage SuperOffice brugeradministration i Active Directory, uden at der er behov for at åbne SuperOffice Admin-værktøjet.
Phone Integration
Med Phone Integration bliver du ført direkte til de rigtig oplysninger i SuperOffice når telefonen ringer. Du får ligeledes mulighed for nemt at registrere dine opringninger i, eller ringe op til kunder og kontaktpersoner direkte fra SuperOffice.