DocArc understøtter SuperOffice CRM On-prem og Online. Automatisk installation foretages fra App Store.
- Hurtigt og nemt at installere
- 14 dags gratis prøveperiode
Søge hjemmeside:
Amesto DocArc er designet til at forenkle håndteringen af store mængder af dokumenter i SuperOffice på både projekter og kontakter. Alle dokumenttyper som PDF-filer, tegninger, billeder og andre typer elektroniske dokumenter håndteres af løsningen.
Få forenklet dine daglige rutiner i SuperOffice og genfind dine dokumenter hurtigt og nemt.
DocArc forenkler de daglige rutiner i SuperOffice CRM ved automatisk at arkivere dokumenter, e-mails og aktiviteter i et mappehierarki som det du kender i Windows Explorer. Hierarkiet kan bestemmes af brugeren selv, eller være foruddefineret af administratoren afhængig af kundekategori eller projekttype.
Med DocArc kan du konfigurere foruddefinerede mappehierarkier og gøre det lettere for alle dine brugere at håndtere store mængder aktivitet og data på en ensartet og effektiv måde. Du kan også automatisere, hvor specifikke dokumenter skal gemmes, i henhold til dine processer og kvalitetsmanualer – hvilket gør det hurtigere og lettere at gemme og finde noget i dine CRM-data.
DocArc er designet til at forenkle håndteringen af store aktivitetsmængder i SuperOffice CRM. Alle dokumenttyper (Office-filer, tegninger, billeder, etc.), e-mails og aktiviteter i SuperOffice understøttes.
Brugeren oplever DocArc som en fuldt integreret og naturlig del af SuperOffice CRM, der automatisk gemmer filer og dokumenter på det rigtige sted. Mappestrukturen kan foruddefineres til tilbud, aftaler, fejlmeddelelser, tegninger osv. Dokumenter, e-mails eller aktiviteter arkiveret af DocArc ender altid i den rigtige mappe.
DocArc fanerne findes på kontaktkortet, på salgskortet og på projektkortet.
DocArc understøtter SuperOffice CRM On-prem og Online. Automatisk installation foretages fra App Store.