EDS understøtter SuperOffice CRM Online og on-prem. Automatisk installation foretages fra App Store.
- Hurtigt og nemt at installere
- 14 dags gratis prøveperiode
Søge hjemmeside:
Få en bedre udnyttelse af SuperOffice med ekstra faner indeholdende data fra andre forretningssystemer.
Tilføj funktionalitet og data fra eksterne systemer ved hjælp af EDS.
Få det fulde overblik i SuperOffice CRM med vigtige data fra andre forretningssystemer på faner i SuperOffice eller underbyg de vigtigste processer i virksomheden med ekstra faner og funktioner.
Med EDS får du adgang til et univers af nye funktioner, faner og logik i SuperOffice. Automatisér tunge arbejdsgange, skab overblik på kundekortet eller projektkort, vis data fra andre systemer, brug SuperOffice til nye funktioner, få faner med indtastning, visning eller validering af data.
EDS anvendes ofte til præsentation af data fra økonomisystem, til indtastning af salgsmål, budget, produktinformation, prislister, aftaler, rabat, leasing, maskinhåndtering, produkthåndtering, serienummer, projektinformation og lignende.
Spørg os om vi kan løse dine behov eller aftal et møde og få inspiration til en enklere hverdag.
EDS understøtter SuperOffice CRM Online og on-prem. Automatisk installation foretages fra App Store.