Oneflow integrationen understøtter SuperOffice Online.
- Hurtigt og nemt at installere
- 14 dags gratis prøveperiode
Søge hjemmeside:
Oneflow er en af de førende SaaS-platforme til kontraktautomatisering på det nordiske marked.
Få forenklet dine daglige rutiner i SuperOffice og få underskrevet dine kontrakter hurtigt og nemt.
Med Oneflow kan du automatiserer manuelle underskriftsprocesser og skabe et bedre kontrakt-arbejdsflow.
I takt med at flere og flere af virksomhedens aktiviteter finder sted online, øges også behovet for digitalt underskrevne dokumenter.
I samarbejde med Oneflow tilbyder Amesto en hurtig og fleksibel løsning, der muliggør elektronisk signering af dokumenter fra SuperOffice.
Elektroniske underskrifter kan bruges i alle situationer, der tidligere har krævet en håndskreven underskrift, f.eks. aftaler, tilbud, låneansøgninger, lejeaftaler mv.
Sammen med Oneflow automatiseres hele kontraktprocessen fra start til slut, og alle data bliver samlet ét sted.
Processerne bliver hurtigere, og du kommer derfor også til at træffe bedre beslutninger, ligesom det bliver nemmere at få aftalerne i hus. Metoden er nemmere, mere gnidningsfri og smartere, når teamet skal håndtere de forskellige kontrakter. Det spiller ingen rolle, om der er tale om et lille eller stort team – dette er en løsning for alle.
Dokumenter sendes direkte fra firmakort, personkort eller salg.
Dokumenter underskrives med BankID, eller med e-mail og SMS-godkendelse.
Ingen udskrifter, ingen scanning, ingen e-mails, ingen breve og ingen porto.
Oneflow integrationen understøtter SuperOffice Online.