VISMA
Skal du købe nyt, eller udskifte dit ERP-system?
Gennem integrationer med økonomisystemet og fakturabehandlingerne er det muligt at realisere en fuldkommen elektronisk indkøbsproces.
Du er her:
Simplifying business
Med Visma får du et Indkøbssystem med muligheder.
Virksomheder kan hente betydelige gevinster ved at optimere indkøbs- og forsyningsprocessen.
Et velfungerende indkøbssystem giver bedre kontrol og kvalitet i indkøbene, fordi ingen bestillinger bliver sendt til leverandørerne, før de er færdigkonteret og godkendt.
Gennem integrationer med økonomisystemet og fakturabehandlingerne er det muligt at realisere en fuldkommen elektronisk indkøbsproces.
ON PREMISE ELLER ONLINE
Hvilket ERP-system skal du vælge?
Amesto tilbyder en effektiv ERP-løsning uanset om du vil køre din løsning hosted, on premise eller i skyen.
Læs mere om de to systemer ved at klikke på knapperne nedenfor.
Visma Business
Visma Business kører on-prem eller hosted, og er et professionelt forretningssystem, som giver dig fuld kontrol over hele din værdikæde. Fordelen ved Visma Business er, at det er kan tilpasses dine specifikke ønsker, og er 100% åbent for integrationer.

Visma.net
Visma.net er et standard skybaseret ERP-system som tilgåes fra en PC, tablet eller sågar fra mobiltelefonen. Al data, al information – ja, hele systemet, ligger i skyen og opdateres automatisk. Du sparer således omkostningstunge servere og dyre opgraderinger.