VISMA NET
AutoPay
REDUCER MANUELLE PROCESSER
Visma net Autopay.
Visma net AutoPay fjerner en del af de manuelle processer i forbindelse med afsendelse og modtagelse af elektroniske betalinger, og skaber i stedet en effektiv og automatiseret arbejdsgang, der håndteres direkte i Visma net ERP
Du får også mulighed for at effektivisere de manuelle processer i forbindelse med afsendelse og modtagelse af elektroniske betalinger. Visma net AutoPay går rent teknisk ind og sender og modtager kontoudskrifter og transaktioner mellem ERP-systemet og bank. Denne dataoverførsel sker automatisk indenfor et selvvalgt tidsrum.
Visma net AutoPay indeholder fra start en 2-trins godkendelsproces, som kan justeres efter virksomhedens ønsker og behov. Med 2-trins godkendelsesprocessen sikrer I jer en sikker betalingsstyring.
Lær mere om, hvordan du kan blive mere effektiv i webinaret om de 5 vigtigste automatiseringer for din virksomhed.
Nøglefunktioner
- Bankintegrationen kører automatisk og sikrer, at ERP-systemet altid opdateres med ind- og udbetalinger.
- Oversigt over alle udgående betalinger på ét sted giver dig fuld kontrol i realtid.
- Enkel bankafstemning med altid opdaterede tal.
- Bestem selv hvem der skal godkende betalinger, inden de sendes til banken. To-faktor-godkendelse sikrer dig sikker betalingsstyring.
Fordele
- Oversigt over alle løbende betalinger i et system
- Data i realtid
- Eliminer manuelle processer og arbejdsgange
- Automatisk sammenkobling af ubetalte fakturaer til indgående betalinger
- Godkend betalinger i Visma net eller i netbank
- Enkel bankafstemning
- 2-trins godkendelse