VELKOMMEN TIL WEBINAR DEN 24. SEPTEMBER
Effektiv håndtering af fakturaspørsmål.
HÅNDTERING AF FAKTURASPØRGSMÅL
Om webinaret.
Arbejder din økonomiafdeling også med en delt Outlook-indbakke? Falder opgaver mellem to stole? Vi har løsningen til dig!
I dette webinar vil vi præsentere et nyt produkt, der hjælper økonomiafdelinger med at håndtere fakturaspørgsmål mere effektivt. Det sikrer, at ingen opgaver går tabt mellem kolleger, hvilket sparer tid og reducerer stress.
DU VIL FÅ INDBLIK I:
- Hvordan vores løsning forbedrer effektiviteten i økonomiafdelingen
- En trin-for-trin demonstration af løsningen
- Eksklusivt tilbud for at komme i gang
HVORFOR DELTAGE?
- Øg effektiviteten: Lær, hvordan du kan håndtere fakturaspørgsmål hurtigere og mere effektivt.
- Reducer stress: Sørg for, at ingen sager falder mellem to stole.
- Eksklusivt tilbud: Få adgang til et specialtilbud kun for deltagere.
UDFYLD SKEMAET
Tilmeld dig webinaret.
Grib muligheden for at forbedre arbejdsgangen i din økonomiafdeling. Tilmeld dig vores webinar i dag!
Webinaret holdes af vores dygtige svenske kollega, Jimmy og af Jonas fra SuperOffice Sverige.
Sproget er derfor svensk.
📆 24. september
🕣 kl. 08:30-09:00
🌍 Digitalt på streamingplattformen TwentyThree
I dette webinaret møter du:
Jimmy Högh Pedersen
Jonas Johansson
Om Jimmy
Jimmy er en fremtredende leder med 25 års erfaring innen teknologibransjen. I rollen som Sverige-sjef og VP for Nordic CRM spiller han en avgjørende rolle i å forme en resultatorientert bedriftskultur og skape vekst. Med en lidenskap for bærekraftig forretningsutvikling har Jimmy en evne til å forene innovasjon og lønnsomhet.
Om Jonas
Jonas jobber som Pre-sales i SuperOffice og har lang og solid erfaring innen CRM. Jonas hjelper daglig selskaper i Sverige med å optimalisere arbeidsprosessene sine for økt vekst og smartere datadrevne beslutninger.