På dagens marked er det stadig mere udfordrende at være konkurrencedygtig. Hubspot er udviklet med fokus på kundeoplevelsen og bygget til at hjælpe dig som virksomhed med at vækste, uden at tilføje kompleksitet. Læs mere på vores produktside om, hvordan Hubspot kan hjælpe din virksomhed i dag.
Inbound marketing når det er bedst
HubSpot.
Du er her:
Om Hubspot
Har du hørt om begrebet Inbound Marketing? Så har du sikkert også hørt om HubSpot-platformen. Det er en markedsledende cloud-baseret platform, udviklet til at gøre det nemt for hele din virksomhed at arbejde sammen, fra marketing til salg og videre til kundeserviceteamet.
Det hele startede i 2004, da de to ph.d.-studerende Brian Halligan og Dharmesh Shah begyndte at mærke en ændring i folks købsadfærd. Forbrugerne tolererede ikke længere marketingfolks tvungne opmærksomhed – faktisk var de blevet rigtig gode til at ignorere den.
Heraf blev et firma født: Hubspot. Grundlagt på Inbound, ideen om, at folk ikke ønsker at blive afbrudt af marketingfolk eller sælgere – de vil gerne hjælpes.
I dag fortsætter Hubspot med at give virksomheder over hele verden mulighed for at stoppe med at afbryde og i stedet begynde at hjælpe og bringe fokus tilbage til kunden.
Mission.
Der er en opfattelse af, at du skal overskride grænser for at vækste en virksomhed. Men vi ved, at der er en bedre måde at vækste på.
En måde, der ikke kun er god for bundlinjen, men også god for kunderne. Vi tror på, at virksomheder kan vækste med samvittighed og lykkes med sjæl – og at det kan gøre det med inbound. Det er derfor, vi har skabt et økosystem, der forener software, uddannelse og fællesskab for at hjælpe virksomheder med at vækste bedre hver dag.