SIMPLE SOLUTIONS
nps.today.
Erfaring viser, at det kan være svært at omsætte lange spørgeskemaer til operationel handling. Derfor er nps.today designet til at gøre det let at indsamle feedback, opnå overblik og omsætte indsigt til værdiskabende handling.
#SuperOffice
nps.today - dit værktøj til bedre kundetilfredshed.
nps.today blev grundlagt i 2016 og består af et dedikeret team af software- og kunderelationseksperter. De har lokation i hjertet af København og kombinerer passion for velfungerende IT med solid customer experience-erfaring. nps.today leverer og implementerer SaaS plug-in-løsninger for at gøre arbejdet med et CX-program enkelt og fuldt automatiseret.
nps.today ved, hvor vigtigt det er at synliggøre kundefeedback, for at den kan skabe værdi. De ved også, hvor meget bøvlede IT-systemer kan spænde ben for et veletableret loyalitetsprogram. Erfaring viser, at det kan være svært at omsætte lange spørgeskemaer til operationel handling. Derfor er nps.today designet til at gøre det let at indsamle feedback, opnå overblik og omsætte indsigt til værdiskabende handling.
Amesto Solutions og nps.today
Hvis du søger et system til at udsende NPS-spørgeskemaer, så er nps.today løsningen.
Har du SuperOffice installeret, kan Amesto hjælpe med en automatisk integration, men nps.today kræver ikke SuperOffice for at fungere.
Amesto Solutions Danmark er forhandler af nps.today.