Amesto Solutions har brugt SuperOffice Service i meren end 10 år, og har med forskellige former for automatisering strømlinet vores rutiner, sikret præcision i vores kundeservice og reduceret svartider fra 2 dage til under 15 minutter.
SUPEROFFICE SERVICE
Sikrer at alle indkommende henvendelser når frem til den rette person.
Positive kundeoplevelser skaber kundeloyalitet, vækst og mersalg.
Du er her:
Simplifying Business
Har du styr på alle dine indgående henvendelser?
Langt de fleste virksomheder får dagligt mange henvendelser fra deres kunder, potentielle kunder og måske også jobsøgende. Hvordan virksomhederne håndterer disse henvendelser er dog meget varierende. Ved du, om henvendelser til din virksomhed når den rette person? Og om de, som henvender sig, rent faktisk får de svar, de har brug for indenfor rimelig tid? Manglende overblik over indkomne henvendelser kan skabe udfordringer for din virksomhed. Det kan føre til en ineffektiv arbejdsproces og ikke mindst utilfredse kunder.
Løsningen på dette er et godt system med funktioner, der gør det nemmere for service- og supportteamene i din virksomhed at håndtere henvendelser og løse kundernes problemer, uanset hvilken kanal de tager kontakt fra.
SuperOffice Service
SuperOffice Service er bygget til at modtage, spore og følge op på kundehenvendelser uanset kanal (e-mail, telefon, chat, formular).
De, der arbejder med at modtage forespørgsler, får adgang til de funktioner, der skal til for at reagere hurtigt, konsekvent og effektivt. Samtidig får du overblik over hele processen baseret på realtidsdata, så du har fuld kontrol over både forespørgsler og dine medarbejdere.
SuperOffice Service er fleksibel og nem at tilpasse. Du kan opsætte arbejdsgange, triggere og opgaver, der passer til dig og din virksomhed. Automatiske svar og intelligent sagsflow sikrer, at dine kunder altid får den opmærksomhed, de fortjener, og at den rigtige person hjælper dem på det rigtige tidspunkt.
Alle henvendelser får automatisk et unikt referencenummer og en plads i et køsystem. Nummeret sporer al kommunikation relateret til henvendelsen. Set-uppet gør medarbejderne mere fokuserede og effektive, og du slipper for personlige præferencer og ubesvarede henvendelser.
Med automatisk kategorisering og allokering til den rette person sparer du både tid og ressourcer. Det er nemt at oprette e-mail-konti og filtrere efter søgeord, og du behøver ikke længere at spilde tid på at sortere og distribuere forespørgslerne. Hvis en henvendelse forbliver ubesvaret efter en defineret tidsfrist, vil systemet automatisk eskalere sagen.
Et hurtigt kig på et dashboard giver dig et øjeblikkeligt overblik over status for henvendelser og sager i kø. SuperOffice analyserer også automatisk historiske data og viser dig præcis, hvordan forespørgsler har udviklet sig over tid, og hvordan serviceteamet har klaret sig.
Vil du vide mere om SuperrOffice Service?
Book et møde.
SuperOffice Service forenkler arbejdsprocesser for dine teams, men de forenkler også meget for dine kunder.
SUPEROFFICE SERVICE
Det siger vores kunder.
«Vores udfordring var, at vi modtog alle henvendelser vedrørende ordrer, reklamationer og diverse andre forespørgsler i én og samme Outlook-indbakke. Vi er repræsenteret i tre lande og hvert land med sin egen Outlook-postkasse. Forskellige medarbejdere behandlede sagerne og det var svært at få overblik samt være sikker på, at sagerne blev behandlet efter samme proces og rettidigt.
Med SuperOffice Service har vi alle 3 lande i samme portal, så alle de eksisterende kundeservice e-mailadresser blev tilføjet til tjenesten, automatisk kategoriseret og opdelt, så medarbejdere i de enkelte lande og funktioner kun ser kategorier, der vedrører til dem. Resultatet er, at alle sager nu behandles af relevante medarbejdere, og ingen kunder eller leads bliver glemt. Det har betydet, at vi har fået et bedre overblik antallet af sager og dermed bedre kan disponere ressourcer på tværs af vores afdelinger samt overvåge hvad kunderne efterspørger vores hjælp til ud fra kategorisering af alle henvendelser»
- Torben Lynge Overgaard, CEO, Frederiksen Scientific A/S
3 fordele ved at vælge SuperOffice Service.
1. Oversigt over status på indkomne henvendelser.
SuperOffice Service giver dig en god visualisering i form af rapporter og dashboards, der hele vejen igennem viser status på alle indkommende henvendelser. Du har også mulighed for at opsætte KPI'er til håndtering af henvendelser (svartid, antal sager etc.) og styre efter dette, og dermed sikre at der svares rettidigt.
2. Automatisk svar ved første henvendelse.
Med SuperOffice Service kan du være sikker på, at dine alle som skriver til dig automatisk modtager et svar. Afsenderen ved således, at deres henvendelse er modtaget og får besked om, hvor længe de skal vente, før de får svar. Du får dermed afstemt afsenderens forventninger i forhold til hvad du kan levere.
3. Sikrer opfølgning på alle kundehenvendelser.
Alle henvendelser registreres i et fælles system og tildeles en ansvarlig. Dette er med til at sikre, at intet bliver glemt. Hvis det tager for lang tid for en medarbejder at svare på henvendelsen, kan sagen blive overført til en ny medarbejder, eller der kan udsendes et varsel internt. Dette sikrer, at der bliver taget bedst muligt hånd om kunden.
Gør det nemt for kunderne.
Service forenkler arbejdsprocesserne for dine teams, men de forenkler også meget for dine kunder. Via SuperOffice Service kan kunderne få adgang til en række funktioner, direkte i dit CRM-system. Alt, de skal gøre, er at logge ind i en kundeportal, hvor de kan finde alle de oplysninger, de har brug for.
Dine kunder kan fx. få adgang til:
- Registreringsportal for sager
- Live chat
- Bestillingsformularer
- Kontrakter/aftaler