På markeder, hvor ændringer sker ekstremt hurtigt, eller brancher, hvor kundeloyaliteten er lav, er det helt afgørende at kende dine kunder. Ved, hvad deres præferencer er, hvilken slags aktiviteter der planlægges og udføres og så videre. CRM er gået fra at være "nice to have" til at blive et kritisk forretningssystem, i hvert fald for virksomheder, der udnytter dets potentiale.
Salg, markedsføring og kundeservice
SuperOffice CRM.
SuperOffice er en moderne CRM-løsning, der hjælper dig med at opbygge stærke, langvarige relationer og omsætte dem til en god forretning.
Du er her:
Hvorfor SuperOffice?
SuperOffice kan hjælpe dig med at nå dine vigtigste mål!
SALG, MARKEDSFØRING OG KUNDESERVICE
Bedre marketing- og salgsresultater kommer af at kende og nå ud til den rigtige målgruppe, og det kan du få hjælp til i SuperOffice Marketing. Med SuperOffice Sales får du mere præcise prognoser, salgspipeline og giver dig den salgssupport, du skal bruge for at vinde mere salg. Med SuperOffice Service sætter du kundehenvendelser i system og får den support, du skal bruge for at yde en bedre kundeservice.
FUNKTIONALITET I SUPEROFFICE
En række CRM-funktioner i SuperOffice hjælper dig med at organisere og samle kontaktinformationen på ét sted og giver dig samtidig fuld kontrol over salg, opfølgninger, dokumenter og e-mails. Der findes også en række smarte SuperOffice add-ons, så du kan tilpasse CRM-systemet efter dine behov. I tillæg er SuperOffice i overensstemmelse med persondataloven GDPR.
Tilføj ekstra funktionalitet til SuperOffice
Saml alle data med DataSync. DataSync giver enkel og automatiseret synkronisering af data mellem eksterne datakilder og SuperOffice CRM. Datakilder kan være økonomisystemer, andre forretningssystemer eller systemer baseret på SQL, Excel, TXT-filer m.fl. Læs mere om mulighederne med DataSync.
Skræddersy SuperOffice til dine behov vha. EDS. Med EDS får du adgang til et univers af nye funktioner, faner og logik i SuperOffice. EDS gør din hverdag lettere ved at præsentere nøgledata fra dit ERP. Læs mere om automatisering og rapportering med EDS.
Håndter nemt store data med Amesto Document Archive (DocArc). Med DocArc kan du konfigurere foruddefinerede mappehierarkier og gøre det lettere at håndtere store mængder aktivitet og data på en konsekvent og effektiv måde. Læs mere om DocArc.
SUPEROFFICE SERVICE
Det siger vores kunder.
«Vores udfordring var, at vi modtog alle henvendelser vedrørende ordrer, reklamationer og diverse andre forespørgsler i én og samme Outlook-indbakke. Vi er repræsenteret i tre lande og hvert land med sin egen Outlook-postkasse. Forskellige medarbejdere behandlede sagerne og det var svært at få overblik samt være sikker på, at sagerne blev behandlet efter samme proces og rettidigt.
Med SuperOffice Service har vi alle 3 lande i samme portal, så alle de eksisterende kundeservice e-mailadresser blev tilføjet til tjenesten, automatisk kategoriseret og opdelt, så medarbejdere i de enkelte lande og funktioner kun ser kategorier, der vedrører til dem. Resultatet er, at alle sager nu behandles af relevante medarbejdere, og ingen kunder eller leads bliver glemt. Det har betydet, at vi har fået et bedre overblik antallet af sager og dermed bedre kan disponere ressourcer på tværs af vores afdelinger samt overvåge hvad kunderne efterspørger vores hjælp til ud fra kategorisering af alle henvendelser»
- Torben Lynge Overgaard, CEO, Frederiksen Scientific A/S
SuperOffice Service
Har du styr på alle dine indkommende henvendelser?
Langt de fleste virksomheder får dagligt mange henvendelser fra deres kunder, potentielle kunder og måske også jobsøgende. Hvordan virksomhederne håndterer disse henvendelser er dog meget varierende.
Manglende overblik over indkomne henvendelser kan føre til ineffektivitet og utilfredse kunder. Løsningen på dette er et godt system med funktioner, der gør det nemmere for service- og supportteamene i din virksomhed at håndtere henvendelser og løse kundernes problemer, uanset hvilken kanal de tager kontakt fra.
Simplifying Business
Få yderligere funktionalitet i SuperOffice.
Med Amesto Apps får du mulighed for at udvide funktionalitet i din SuperOffice, ved fx at integrere en ekstern applikation som nps.today eller ved at få vist data fra dit ERP-system på en seperat fane på kundekortet. Mulighederne er mange.
NPS For SuperOffice
En plug-and-play connector sørger for fuld integration mellem din SuperOffice og NPS-løsningen nps.today, så du kan arbejde målrettet med NPS, og agere proaktivt over for dine kunder.
Amesto Insight
Amesto Insight er en Power BI konnektor til SuperOffice CRM, som kopierer al SuperOffice data til Power BI, og dermed giver mulighed for at viasualiserer og bearbejde data på en helt ny måde.
Phone Integration
Med Phone Integration bliver du ført direkte til de rigtig oplysninger i SuperOffice når telefonen ringer. Du får ligeledes mulighed for nemt at registrere dine opringninger i, eller ringe op til kunder og kontaktpersoner direkte fra SuperOffice.
PDF Manager
Sikker konvertering af SuperOffice-dokumenter til PDF. Opret en PDF-kopi af alle typer af SuperOffice dokumenter og send dem via mail med et enkelt klik, samtidig med at de lages i SuperOffice til senere brug
Flere Add-ons
Vi har mange flere add-ons som giver mulighed mulighed for at udvide funktionalitet i din SuperOffice. Se dem alle her.
Interesseret?
Vi står klar til at hjælpe dig
Amesto har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes. Vi har udviklet en række koncepter og standardløsninger, og har også etableret samarbejder med forskellige aktører, således at vi kan levere den bedste løsning til dig.
Vi har valgt at basere vores løsning på SuperOffice, fordi det er et brugervenligt, cloud-baseret og let tilpasseligt system. Derudover understøtter SuperOffice vores forskellige indsatsområder med løsningerne Standard, Salg, Service og Marketing.